Yhtiöstä Toimitus Maksaminen Takuu Ota meihin yhteittä

POLJE KUIN AMMATTILAINEN

Fly.jpg

VUOROTTELE   

Täydellisen tekniikan salaisuus on varmistaa, että polkimesi kiertävät koko 360 asteen kierroksen mahdollisimman tehokkaasti. Polkimen pyörityksen virheiden eliminoinnin voit aloittaa visualisoimalla mielessäsi ympyrät, joita jalkasi tekevät. Yritä kohdistaa polkimiin voimaa tasaisesti. Tee työnnöt alaspäin pakaroillasi ja pyöritä poljin takaisin ylös pohje- ja reisilihaksien avulla.

HARJOITTELE AHKERASTI

Jos haluat harjoitella täydellistä polkemista, vie pyöräsi hitaalle ajelulle tai pyöräile ylämäkeä suurella vaihteella. Keskity kaikkien jalan lihasten käyttämiseen, niin että pystyt tuntemaan koko pyörivän liikkeen. Tämä auttaa sinua havaitsemaan polkimen pyörittämisessä tapahtuvat virheet ja kuolleet kulmat, joissa et käytä lihaksiasi tehokkaasti. Turbo- tai Wattpyörä, joka tallentaa dataa polkemisestasi, auttaa huomaamaan turhat polkaisut.

NOUSE SEISOMAAN

Satulasta seisomaan nouseminen luo pyöräilyyn aivan uutta dynamiikkaa, koska et nosta poljinta samalla tavalla ja samoilla lihaksilla kuin istuessasi. Mieti enemmän käsiesi asentoa ja ylävartaloa. Kun nostat poljinta ylös, nosta jalkaasi hieman painon vähentämiseksi ja tee liikkeistäsi mahdollisimman sulavia. Voit harjoitella tätä pyöräilytapaa lisäämällä harjoittelurutiiniisi ylämäkien pyöräilyn seisten.

TARKISTA PYÖRÄSI

Tarkista pyöräsi, sen runko ja osien synkroninen liikkuvuus säännöllisesti. Pyydä apua ammattilaiselta tai säädä satulan korkeutta itse niin, että se on oikealla korkeudella ja pystyt käyttämään hyväksesi kaikkia tarvittavia lihaksia polkemisessa. Kehitä lihasmuistiasi harjoittelemalla yhdellä polkimella polkemista. Polje yhdellä jalalla ja anna toisen jalan roikkua poissa polkimelta. Tämä on ideaalinen tapa huomata käyttämättömät lihakset ja polkemisen epätasaisuudet.